Reducer vedligeholdelsesomkostningerne på dit netværk af hæveautomater
Reducer vedligeholdelsesomkostningerne på dit netværk af hæveautomater
Installer en hæveautomat i din virksomhed
Installer en hæveautomat i din virksomhed
Er der ingen hæveautomater i dit område?
Er der ingen hæveautomater i dit område?

Kunde

Vores pengeautomater findes over hele verden og sikrer, at alle har sikker adgang til kontanter. Vi ønsker at tilbyde valgmuligheder for betalinger og være til stede, når kontanter er den eneste mulighed.

Vores mål er at gøre Euronet EFT ATM-oplevelsen let, men du kan have spørgsmål. Nedenfor finder du nogle af de hyppigst stillede spørgsmål samt tips om, hvordan du kan være sikker ved pengeautomaten, og et par nyttige blogs.

Hvis du har problemer med en af vores pengeautomater, kan du klikke på nedenstående knap for at komme i kontakt med vores kundeservice.

Ofte stillede spørgsmål

Se nogle af vores ofte stillede spørgsmål

Hvilken type kort tager Euronet hæveautomaten?

Euronet accepterer følgende kort: Alle VISA-kort, inklusive VPay, PLUS, Electron, alle kort med MasterCard-mærket, inklusive Maestro og Cirrus, JCB, CUP/UPI (China Union Pay), ServiRed og AMEX.

Hvad er maksimumgrænsen for hævning af kontanter pr. dag?

Grænsen for daglige hævede beløb eller antallet af transaktioner pr. dag er fastlagt af hver enkelt bank, ikke af Euronet. Det kan variere alt efter kortets oprindelse og type. Din kortudbyder kan give dig flere oplysninger om dette.

Hvem er ansvarlig, hvis hæveautomaten er ude af drift?

Euronet. Hvis der opstår et problem med hæveautomaten, bedes du straks kontakte Euronets kundeserviceteam, som vil tage de nødvendige skridt til at reparere hæveautomaten snarest muligt. Telefonnummeret til Euronets kundeservice er +45 80 400 060

Mit kort blev taget. Jeg vil have det tilbage... Kan I give mig det igen?

Når et kort bliver taget, er det som regel på den udstedende banks anmodning eller på grund af en fejl fra kortindehaverens side (f.eks. at kortindehaveren ikke tog kortet ud inden for den tilladte tid, så kortet blev inddraget af sikkerhedshensyn). Desværre kan Euronet ikke returnere inddragne kort til kortindehaveren, da vi er bundet af kortudstederen og regler for kortordninger, som angiver procedurer for inddragelse/destruktion af hævekort. Kontakt straks Euronets kundeservice og din bank for at få yderligere instrukser.

Pengene blev ikke udleveret, og beløbet er trukket fra min konto. Hvordan får jeg mine penge tilbage?

Kontakt venligst Euronets kundeserviceteam og din bank for at indberette hændelsen til dem. De to enheder vil samarbejde om løsning af problemet. Telefonnummeret til Euronets kundeservice er +45 80 400 060

Sikkerhed i pengeautomater

Vær sikker ved alle pengeautomater med disse nyttige tips

Tjek hæveautomaten

Før du bruger hæveautomaten, bør du altid undersøge, om der er nogen usædvanlige genstande eller tegn på skade på maskinen (f.eks. om der er anbragt noget på kortlæseren)! Hvis du ser noget usædvanligt på hæveautomaten, eller hvis der bliver vist en fejlbesked, skal du ikke bruge maskinen.

Vær i sikkerhed ved hæveautomaten

Stå ved hæveautomaten, så ingen kan se din PIN-kode, eller hvor mange penge du hæver. Vi anbefaler at skjule PIN-tastaturet med dine hænder, når du indtaster koden, og før du tager dine kontanter og dit kort. Se dig omkring; står der nogen lige bag dig?

Aldrig

Giv aldrig information til en fremmed, især ikke oplysninger om kort, bankkonto og pinkode, selv hvis de siger, at de arbejder for banken. Kontakt altid enten din bank eller Euronet direkte!

Nyttige blogs

Hurtige links til nyttige oplysninger

Fem fejl, du måske begår, når du bruger en hæveautomat!

Vær tryg ved en hæveautomat med disse fem tip. Selvom teknologien er i udvikling, bruger vi alle hæveautomater. De er hurtige og praktiske. Du kan dog begå flere fejl, når…

Kontakt os
GRATISNUMMER

Søg