OSS
Hvilken type kort tager Euronet hæveautomaten?
Hvad er maksimumgrænsen for hævning af kontanter pr. dag?
Grænsen for daglige hævede beløb eller antallet af transaktioner pr. dag er fastlagt af hver enkelt bank, ikke af Euronet. Det kan variere alt efter kortets oprindelse og type. Din kortudbyder kan give dig flere oplysninger om dette.
Hvem er ansvarlig, hvis hæveautomaten er ude af drift?
Euronet. Hvis der opstår et problem med hæveautomaten, bedes du straks kontakte Euronets kundeserviceteam, som vil tage de nødvendige skridt til at reparere hæveautomaten snarest muligt. Telefonnummeret til Euronets kundeservice er +45 80 400 060
Mit kort blev taget. Jeg vil have det tilbage... Kan I give mig det igen?
Når et kort bliver taget, er det som regel på den udstedende banks anmodning eller på grund af en fejl fra kortindehaverens side (f.eks. at kortindehaveren ikke tog kortet ud inden for den tilladte tid, så kortet blev inddraget af sikkerhedshensyn). Desværre kan Euronet ikke returnere inddragne kort til kortindehaveren, da vi er bundet af kortudstederen og regler for kortordninger, som angiver procedurer for inddragelse/destruktion af hævekort. Kontakt straks Euronets kundeservice og din bank for at få yderligere instrukser.
Pengene blev ikke udleveret, og beløbet er trukket fra min konto. Hvordan får jeg mine penge tilbage?
Kontakt venligst Euronets kundeserviceteam og din bank for at indberette hændelsen til dem. De to enheder vil samarbejde om løsning af problemet. Telefonnummeret til Euronets kundeservice er +45 80 400 060