Tilbyd dine kunder en ekstra god service med en Euronet hæveautomat.
Tilbyd dine kunder en ekstra god service med en Euronet hæveautomat.
En Euronet hæveautomat kan gavne din forretning og give kunder praktisk adgang til deres kontanter.
En Euronet hæveautomat kan gavne din forretning og give kunder praktisk adgang til deres kontanter.
Vi servicere og vedligeholder hæveautomaten for dig, hvilket sikrer dig og dine kunder et højt serviceniveau.
Vi servicere og vedligeholder hæveautomaten for dig, hvilket sikrer dig og dine kunder et højt serviceniveau.
Vores hæveautomater er målrettet mod specifikke brancher.
Vores hæveautomater er målrettet mod specifikke brancher.
Find ud af, om din virksomhed er kvalificeret til en Euronet hæveautomat, med vores egnethedsberegner.
Find ud af, om din virksomhed er kvalificeret til en Euronet hæveautomat, med vores egnethedsberegner.

OSS

Hvilken type kort tager Euronet hæveautomaten?

Euronet accepterer følgende kort: Alle VISA-kort, inklusive VPay, PLUS, Electron, alle kort med MasterCard-mærket, inklusive Maestro og Cirrus, JCB, CUP/UPI (China Union Pay), ServiRed og AMEX.

Hvad er maksimumgrænsen for hævning af kontanter pr. dag?

Grænsen for daglige hævede beløb eller antallet af transaktioner pr. dag er fastlagt af hver enkelt bank, ikke af Euronet. Det kan variere alt efter kortets oprindelse og type. Din kortudbyder kan give dig flere oplysninger om dette.

Hvem er ansvarlig, hvis hæveautomaten er ude af drift?

Euronet. Hvis der opstår et problem med hæveautomaten, bedes du straks kontakte Euronets kundeserviceteam, som vil tage de nødvendige skridt til at reparere hæveautomaten snarest muligt. Telefonnummeret til Euronets kundeservice er +45 80 400 060

Mit kort blev taget. Jeg vil have det tilbage... Kan I give mig det igen?

Når et kort bliver taget, er det som regel på den udstedende banks anmodning eller på grund af en fejl fra kortindehaverens side (f.eks. at kortindehaveren ikke tog kortet ud inden for den tilladte tid, så kortet blev inddraget af sikkerhedshensyn). Desværre kan Euronet ikke returnere inddragne kort til kortindehaveren, da vi er bundet af kortudstederen og regler for kortordninger, som angiver procedurer for inddragelse/destruktion af hævekort. Kontakt straks Euronets kundeservice og din bank for at få yderligere instrukser.

Pengene blev ikke udleveret, og beløbet er trukket fra min konto. Hvordan får jeg mine penge tilbage?

Kontakt venligst Euronets kundeserviceteam og din bank for at indberette hændelsen til dem. De to enheder vil samarbejde om løsning af problemet. Telefonnummeret til Euronets kundeservice er +45 80 400 060

Kontakt os
GRATISNUMMER

Søg